Գովազդային հոլովակը կոտրել է կարծրատիպերը

Guinness գարեջրի գովազդային հոլովակը կոտրել է գովազդային ոլորտի կարծրատիպերը ներկայացնելով ֆիզիկապես ուժեղ մարդկանց բարությունը, գրում է Business Insider-ը:

Գովազդում մի խումբ մարդիկ անվասայլակներով մասնակցում են բասկետբոլի խաղին, որի ավարտին 6 տղամարդկանցից 5-ը ոտքի են կանգնում՝ բացահայտելով, որ կարող են քայլել:
Աղբյուրը նշում է, որ նրանք հանուն իրենց ընկերոջ խաղին մասնակցել են անվասայլակներով՝ որպես հավասարը հավասարի հետ։

Աղբյուրը նաև նշում է, որ այս հոլովակով գարեջուր արտադրողները մատնանշում են, որ Guinness գարեջուր ըմպողները սիրում և գնահատում են իրենց ընկերներին այնքան շատ, ինչքան և իրենց սիրելի խմիչքն ու սպորտաձևը։

Հոլովակը YouTube-ում տեղադրվելուց հետո գրանցել ե 2 692 700 դիտում՝ երեքշաբթի օրվանից սկսած:

Թողնել մեկնաբանություն

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s